loading...
روستای سقی|سقی نیوز|سقی|گناباد
☺ Admin ☺ بازدید : 93 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (2)



بـا ســلام خدمت همشهریان عزیز


بابت این که در بروز شدن سایت تاخیر افتاد عذرخواهی میکنم


برای شما همشهریان عزیز مداحی آقای حسین دهقان در سایت قرار دادیم که میتونید به ادامه مطلب مراجعه کنید و دانلود کنید

امیدوارم خشتون بیاد

این مداحی در روز 5شنبه گذشته توسط آقای دهقان اجرا شد


از امروز به بعد سعی میکنیم برای شما عزیزان فیلم برداری های عزاداری ها در این شب ها در سایت قرار دهیم که بتونید دانلودکنید


برای دانلود مداحی اقای حسین دهقان به ادامه مطلب مراجعه کنید



بـا ســلام خدمت همشهریان عزیز


بابت این که در بروز شدن سایت تاخیر افتاد عذرخواهی میکنم


برای شما همشهریان عزیز مداحی آقای حسین دهقان در سایت قرار دادیم که میتونید به ادامه مطلب مراجعه کنید و دانلود کنید

امیدوارم خشتون بیاد

این مداحی در روز 5شنبه گذشته توسط آقای دهقان اجرا شد


از امروز به بعد سعی میکنیم برای شما عزیزان فیلم برداری های عزاداری ها در این شب ها در سایت قرار دهیم که بتونید دانلودکنید


به دلیل این که کیفیت مداحی پایین هس عذرخواهی میکنم


دانلود مداحی آقای دهقان با کیفیت 60


دانلود مداحی آقای دهقان با کیفیت 60 قسمت دوم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد دهقان در تاریخ 1393/09/02 و 6:40 دقیقه ارسال شده است

سلام بر شما
از تلاشتان سپاسگزارم . قسمت اول لود شد ولی قسمت دوم با مشکل مواجه شدم . خیلی سپاسگزارم عزیز . سایت خوبی دارین .
پاسخ : سلام
قسمت دوم لود نشد؟دوباره امتحان کنید اگ بازم نشد بگید تا اصلاحش کنم

این نظر توسط خخخخخخخخخخخخخخخ در تاریخ 1393/09/01 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

برادر من خودت دانلود کردی ببینی مال کی رو به اسم استاد دهقان نازنین گاشتی. متاسفم.
پاسخ : داداشم.اگ دقت کنی رو لینگ دانلود وقتی میکنی اسم آهنگ آدرس سایت ما هس
پاسخ : من خودم انگشو گذاشتم و شک هم ندارم ک خودشون هس.
شما ک حسودی ب ما میکنی خواهشن به سایت ما سرنزن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت روستای سقی به ادرس سقی نیوز دات ای ار خوش امدید این سایت به منظور ارائه اخبار روستای سقی و اطلاعیه هایی از هیئت انصارالمهدی در مشهد در حال فعالیت است امیدواریم در این لحظاتی ک با ماهمراه هستید بهترین لحظات رو داشته باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 1,438
  • بازدید کلی : 187,055