loading...
روستای سقی|سقی نیوز|سقی|گناباد
☺ Admin ☺ بازدید : 120 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (2)

عکس های هیئت زنجیرزنی انصارالمهدی در مشهد سری دوم - روستای سقی 


سلام

این چن روز رو فقط چسبیدم به سایت که این روزا ک نمیتونستم بروز کنم از رتبه الکسا سایت خیلی پایین اومده

الان اومدم فقط نت فقط برای بروز سایت ک رتبه الکساما بهبود یابد هم یه اطلاع رسانی بشه


عکس های هیئت  سری دوم هم تو سایت براتون گذاشتم امیدوارم خستون بیاد


این یکی دو روز ک همش نت بودم فقط رسیدم به سایت خیلی پست گذاشتم همشون هم جذاب و دیدنی هستن پس تنها خواهشی ک دارم تمامی پست ها تا اخرین کلمه رو بخونین و تمامی مطالبشو ببینین


برای بهتر دیده شدن عکس ها رو در کامپیوتر خود سیو کرده تا بهتر عکس ها دیده شود


موفق باشید




DSC_0208.JPG


DSC_0207.JPG



برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید





عکس های هیئت زنجیرزنی انصارالمهدی در مشهد سری دوم - روستای سقی 


سلام

این چن روز رو فقط چسبیدم به سایت که این روزا ک نمیتونستم بروز کنم از رتبه الکسا سایت خیلی پایین اومده

الان اومدم فقط نت فقط برای بروز سایت ک رتبه الکساما بهبود یابد هم یه اطلاع رسانی بشه


عکس های هیئت  سری دوم هم تو سایت براتون گذاشتم امیدوارم خستون بیاد


این یکی دو روز ک همش نت بودم فقط رسیدم به سایت خیلی پست گذاشتم همشون هم جذاب و دیدنی هستن پس تنها خواهشی ک دارم تمامی پست ها تا اخرین کلمه رو بخونین و تمامی مطالبشو ببینین


موفق باشید




DSC_0208.JPG


DSC_0207.JPG


DSC_0205.JPG


DSC_0204.JPG


DSC_0202.JPG


DSC_0201.JPG



DSC_0199.JPG

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد مهدی مختاری در تاریخ 1393/10/14 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش امین خیلی سایت خوبیه باریکلا فقط از گنابادم و هیئتای گناباد وسقی هم بزار ممنون
شکلکشکلک
پاسخ : هههه مسعود توایی؟؟؟؟؟
باشه اگ اجازه داشتم میزارم مخصوصا از هیئت امام جواد !!؟هههه
پاسخ : هههه مسعود توایی؟؟؟؟؟
باشه اگ اجازه داشتم میزارم مخصوصا از هیئت امام جواد !!؟هههه

این نظر توسط جواد اسدیان در تاریخ 1393/10/01 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

سلام امین آقای عزیز. من هم از عکس های سری اول شما استفاده کردم و هم سری دوم. چون عکس های سری اول روش آدرس وب سایتتون وجود نداره. و چون میخواستم گلچینی از عکس هاتون بذارم همه رو یکدست کردم. خاطرتون جمع باشه. توی همون صفحه اول اسم و آدرس سایتتون رو ذکر کردم. بابت زحماتی که کشیدید واقعا ممنونم. من امسال سعادت نشد بیام مشهد. و لطفی که شما داشتید اجازه دادید که از عکس هاتون استفاده بشه.خسته نباشید. انشاا... بتونیم بیشتر از این با همدیگه در ارتباط باشیم.
پاسخ : مرسی جواد آقا لطف کردی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت روستای سقی به ادرس سقی نیوز دات ای ار خوش امدید این سایت به منظور ارائه اخبار روستای سقی و اطلاعیه هایی از هیئت انصارالمهدی در مشهد در حال فعالیت است امیدواریم در این لحظاتی ک با ماهمراه هستید بهترین لحظات رو داشته باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 650
  • بازدید سال : 1,689
  • بازدید کلی : 187,306