loading...
روستای سقی|سقی نیوز|سقی|گناباد
☺ Admin ☺ بازدید : 114 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تصاویر+ ویدئویی از باران شدیدچند روز پیش گناباد


چند روز پیش باران شدیدی در گناباد بارید ک دل مردم را خوش حال کردم

نمونه عکس هایی از این روز باشکوه از سایت گناپا در سایت قرار دادیم


baran 94


baran 94 (1)


baran 94 (11)


برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

☺ Admin ☺ بازدید : 111 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (1)


با سلام خدمت همشهریان عزیز

 تالار گفتگو انلاین افتتاح شد

همشهریان عزیزی ک در حال حاضر در سایت انلاین هستند میتوانند با کلیک کردن بر روی متن زیر وارد تالار گفتگو شوند.

اگر مدیر سایت سقی نیوز انلاین باشد پاسخگو سوالات شماها خواهد داد


موفق باشیـد


برای ورود به تالار گـــفتگــو ســایت سقی  نیوز کلیـک کنـیـد




☺ Admin ☺ بازدید : 83 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)


 ای آن ڪه هست بال ملڪ فرش راه تو 
  
 هفت آسمان تجلی تو، جلوه گاه تو 
  
 تو ڪوثر رسول خدایی ڪه از ازل 
  
 شد آیه های روشن قرآن گواه تو 
  
 ولادت حضرت فاطمه (س) مبارڪ
☺ Admin ☺ بازدید : 148 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)



متن بسیار زیبا و مودبانه برای کارت تبریک عید نوروز

باز هفت سین سرور

ماهی و تنگ بلور

سکه و سبزه و آب

نرگس و جام شراب

باز هم شادی عید

آرزوهای سپید

باز لیلای بهار

باز مجنونی بید

باز هم رنگین کمان

باز باران بهار

باز گل مست غرور

باز بلبل نغمه خوان

باز رقص دود عود

باز اسفند و گلاب

باز آن سودای ناب

کور باد چشم حسود

باز تکرار دعا

یا مقلب القلوب

یا مدبر النهار

حال ما گردان تو خوب

راه ما گردان تو راست

باز نوروز سعید

باز هم سال جدید

باز هم لاله عشق

خنده و بیم و امید

عید شما مبارک


☺ Admin ☺ بازدید : 195 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (3)


هم صهیونیست‌ها و هم آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که چنانچه کوچکترین هجمه‌ای صورت بگیرد، همان لحظه شمارش معکوس نابودی اسرائیل را خودشان رقم خواهند زد.
سردار "مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره اظهارات "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران اظهار داشت: به اذعان همه کارشناسان عالی رتبه نظامی رژیم صهیونیستی صرفا بلوف می‌زند و قادر به کمترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران نیست. 

وی خاطر نشان کرد: هم صهیونیست‌ها و هم آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که چنانچه کوچکترین هجمه‌ای صورت بگیرد، همان لحظه شمارش معکوس نابودی اسرائیل را خودشان رقم خواهند زد.  


سردار "مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح 

گفتنی است؛ لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شده بود که باید اقدام عملی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران صورت بگیرد.

☺ Admin ☺ بازدید : 203 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)


با عقب نشینی های متعدد عناصر داعش، روز به روز مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی کوچک تر می شود.
داعش با همان سرعتی که در سوریه گسترش یافت، در حال از بین رفتن است. پایگاه این گروه تروریستی با جنایت هایش هر روز بین مردم سوریه کوچکتر می شود و پایگاه مردمی دولت سوریه گسترش می یابد، حتی بخشی از آسیب دیدگان یا خانواده قربانیان جنایت های داعش با گرفتن سلاح در دست، دوشادوش نیروهای ارتش سوریه بر ضد داعش می جنگند.

ماه ها است که داعش نه تنها موفقیتی را در سوریه به دست نیاورده است، بلکه این گروه تروریستی شکست های زیادی را متحمل شده و مجبور به عقب نشینی از مناطق متعددی شده است. شروع شکست های داعش از "کوبانی" بود که پس از آن به "دیرالزور" هم رسید و اکنون در اطراف شهر "حلب" عقب نشینی هایش ادامه دارد.

عقب نشینی های داعش

داعش به صورت همزمان با گروه های مختلف از جمله ارتش سوریه، گروه های مسلح و گروه های کردی سوریه درگیر هست که این مسئله فشار زیادی را به این گروه وارد کرده است، به دلیل این که در توان داعش نیست که تمام این جبهات را به صورت همزمان پوشش دهد، این گروه تروریستی از برخی از آنها عقب نشینی می کند. دشمنان داعش هم خودشان را برای مبارزه با این گروه تروریستی تجهیز کردند و هر روز قوی تر می شوند.

پیروزی های داعش در ابتدا به سبب ضعف دشمنانش بوده است، داعش به خودی خود قوی نبود، اما داعش با استفاده از فضای رسانه ای و ایجاد ترس و هراس در میان دشمنانش پیشروی های زیادی کرد و این گروه تروریستی مناطق متعددی را بدون درگیری تصرف کرد، این در حالی است که اساسا داعش در درگیری های مستقیم آن چنان هم قوی نیست و بسیاری از حملات داعش به لطف عملیات های انتحاری عناصر این گروه پیروز می شود.

فقیر شدن داعش

بمباران ها داعش را تضعیف کرده است. دلیل اصلی شکست داعش در اشغال شهر عین العرب یا همان کوبانی، بمباران ها بود. علاوه بر این منابع درآمدی داعش هر روز محدودتر می شود، بسیاری از چاه های نفت و تجهیزات استخراج نفت در مناطق تحت سیطره داعش در بمباران از بین رفته است، به همین تولید نفت داعش هر روز کمتر می شود، گذشته از این هم با کاهش قیمت نفت، درآمد داعش از فروش نفت کمتر شده است.

شکست قریب الوقوع داعش در سوریه

با توجه به کاهش درآمدهای داعش، توان این گروه تروریستی برای جذب نیرو کاهش پیدا کرده است، لذا کمبود نیرو در داعش پیش آمده و این گروه ترورستی آرایش نیروی خودش را در سوریه تغییر داده است. داعش نیروهای خارجی خود را از بسیاری مناطق سوریه خارج کرده است و برای حفظ مناطق تحت سیطره به نیروهای محلی خود اکتفا کرده است. همچنین با توجه به افشاگری در خصوص جنایت های داعش و آگاه شدن دنیا نسبت به خطر داعش، تعداد نیروهای خارجی که به داعش می پیوندند، کمتر می شود و شمارش معکوس برای شکست نهایی داعش در سوریه آغاز شده است.

☺ Admin ☺ بازدید : 320 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)


نشنال اینترست نوشت:
ایران با داشتن موشک‌های سجیل و خلیج فارس، زیردریایی‌های غدیر، سامانه «اس-۳۰۰» و «حزب الله» لبنان می‌تواند از نقاط ضعف ارتش آمریکا بهره‌برداری کند و واشنگتن که صاحب بزرگ‌ترین ارتش دنیاست باید از این ابزارهای ایران بترسد.
 زاخاری کک، تحلیلگر آمریکایی در وبسایت آمریکایی تحلیلی «نشنال اینترست» درباره «۵ سلاح جنگی ایران که آمریکا باید از آنها بترسد»، نوشت: «بعد از جنگ سرد تاکنون هیچ کشوری مانند ایران، آمریکا را به چالش نکشیده است. از خاورمیانه گرفته تا آسیای مرکزی و آمریکای لاتین، ایران هرگز هیچ فرصتی را برای محدود کردن نفوذ آمریکا از دست نداده است.»

وی هشدار داد: «گرچه آمریکا قدرتمندترین نیروی نظامی جهان را در اختیار دارد اما این نیروی نظامی نقاط ضعفی دارد که ایران می‌تواند از آنها سوءاستفاده کند.»

نویسنده درباره دکترین نظامی کشورمان نوشت: «دکترین نظامی ایران بر مبنای بازدارندگی و بر اساس سه نوع قابلیت تدوین و اجرا می‌شود؛ زرادخانه موشکی رو به توسعه، جنگ دریایی نامتقارن - به‌خصوص تهدید به بستن تنگه هرمز - و گروه‌های شبه نظامی غیردولتی.» ایران برای اجرای دکترین فوق از سامانه‌های تسلیحاتی متعددی استفاده می‌کند اما در این میان ۵ ابزار ذیل از اهمیت حیاتی برخوردارند: ۱- موشک‌های «سجیل» (سجیل۱ و سجیل۲) ۲- زیردریایی‌های سری «غدیر/قادر» ۳- موشک‌ ضد کشتی «خلیج‌ فارس» ۴- حزب‌الله لبنان ۵- سامانه دفاع موشکی «اس-۳۰۰». زاخاری کک سپس در توصیف زیردریایی‌های ایران می‌نویسد: «شاید بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی ایران این باشد که می‌تواند عبور نفت از تنگه هرمز را تهدید و مختل کند. در حدود ۲۰ درصد از نفت جهان باید برای رسیدن به بازارهای جهانی از این تنگه عبور کند.

وی در تشریح اهمیت زیردریایی‌ها برای ایران در خصوص بستن تنگه هرمز به عمق کم اکثر نقاط خلیج فارس اشاره کرده و می‌افزاید که نفتکش‌ها و کشتی‌های جنگی که می‌خواهند از خلیج فارس عبور کنند فقط می‌توانند از آبراهه‌های مشخص، قابل پیش‌بینی و معدودی عبور کنند که ایران به راحتی می‌تواند با زیردریایی‌های خود آنها را هدف قرار دهد.

این تحلیلگر آمریکایی با اشاره به اینکه «ایران انواع مختلفی از زیردریایی را در اختیار دارد»، اضافه کرد: «اما ناوگان رو به گسترش زیردریایی‌های ۱۵۰ تنی کلاس «غدیر/قادر» در هرگونه درگیری می‌توانند (سلاح) مرگبار باشند. نویسنده این مقاله در بخش بعدی، موشک بالستیک ضد کشتی «خلیج فارس» را «بخش ارزشمند دیگری از قابلیت‌های نامتقارن دریایی ایران» توصیف کرده و افزوده است: «این موشک سوخت جامد ومافوق صوت که بر اساس موشک «فاتح ۱۱۰» طراحی و ساخته شده است، به یک کلاهک انفجاری ۶۵۰ کیلوگرمی مجهز است و ۳۰۰ کیلومتر برد دارد. ویژگی این موشک‌ها مافوق صوت بودن و خط سیر آنهاست.»

به عقیده این کارشناس و روزنامه‌نگار آمریکایی، «حزب‌الله»‌ لبنان چهارمین سلاح ایران است که آمریکا باید از آن بترسد. کک در این باره نوشت: «نفوذ به لبنان یک هدف کاملا استراتژیک برای ایران است و حزب‌الله در این خصوص یک «سلاح جنگی» چند منظوره و کاربردی در زرادخانه ایران محسوب می‌شود.»

نویسنده نشنال اینترست، نوشت: «بعد از تهاجم آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، ایران از حزب‌الله برای تعلیم شبه‌نظامیان شیعه در عراق استفاده کرد. همچنین گزارش‌هایی در دست است که نشان می‌دهد حزب‌الله در تعلیم شورشیان «حوثی» در «یمن» نیز دست داشته است. حضور حزب‌الله در حمایت از «بشار اسد» در سوریه از سال ۲۰۱۱ نیز بسیار قابل توجه بوده است.»

☺ Admin ☺ بازدید : 312 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)
امام خمینی(ره) با آنکه از ایران دور بودند حوادث انقلاب را روز به روز هدایت می‌کردند. پیام‌ها و اعلامیه‌ها و مصاحبه‌های امام پی در پی از نجف می‌رسید و بلافاصله به صورت‌های مختلف اعلامیه و نوار تکثیر می‌شد و در اختیار مردم قرارمی گرفت.

امام، مردم را به سرنگونی رژیم شاه دعوت می‌کردند و از توطئه‌هایی که ممکن بود انقلاب را به انحراف بکشاند، آگاه می‌ساختند.

رمضان سال 1357
روز عید فطر مردم در بسیاری از شهرهای ایران پس از نماز باشکوه عید علیه رژیم تظاهرات کردند. در این میان با شکوه‌تر از همه، تظاهرات عظیم میلیونی مردم تهران بود که از صبح تا ساعت 4 بعداز ظهر ادامه داشت و از نظر کثرت جمعیت و وحدت کلمه مردم و مخالفت صریح با شاه تا آن زمان بی نظیر بود و رژیم را به شدت وحشت‌زده کرد.

روز پنجشنبه 16 شهریور شاهد حضور یکپارچه زنان مسلمان بودیم که با پوشش اسلامی و شعارهای پر شور و کوبنده خود شکوه و معنای خاصی به تظاهرات داده بودند.

حضور زنان در راهپیمایی نشانه آن بود که رژیم شاه در همه کوشش‌هایی که برای جدا ساختن آنان از دین و روحانیت کرده بود شکست خورده و از جمله شعارهای مردم در این تظاهرات: «استقلال آزادای جمهوری اسلامی» و «الله اکبر خمینی رهبر» بود.

مردم هنگام عبور از کنار کامیون‌های ارتشی به سوی آنها گل پرتاب می‌کردند و فریاد می زدند: «برادر ارتشی چرا برادر کشی» این شعار، رژیم را که می‌خواست از ارتش برای سرکوبی ملت استفاده کند سخت عصبانی می‌کرد.

17شهریور سال 1357
در راهپیمایی روز پنجشنبه 16 شهریور مردم اعلام  کردند که فردا صبح دوباره از میدان شهدا حرکت خواهند کرد.

در نخستین ساعات صبح روز جمعه  17 شهریور رادیو اعلامیه دولت را که خبر از برقراری حکومت نظامی  در تهران و 11 شهر دیگر ایران می‌داد، با لحنی تهدیدآمیز به تکرار قرائت کرد و از مردم خواست که در خیابان‌ها و معابر اجتماع نکنند و به خانه‌های خود بازگردند، اما مردم تهران در آن روز در برابر گلوله‌های دژخیمان ایستادند و فریاد الله اکبر، خمینی رهبر و مرگ بر شاه سردادند.

انقلاب

مزدوران شاه، زنان و مردان مسلمان و دلیر را به گلوله بستند. هیچ کس به درستی نمی‌داند که در آن روز چند هزار نفر از مردم تهران به شهادت رسیدند، آنقدر مسلم بود که از صبح تا عصر محلات جنوبی تهران پر از کامیون‌های نیروهای مسلح شاه و آکنده از صدای رگبار تیر و آمبولانس‌ها و بیمارستان‌ها نیز مملو از شهیدان و مجروحان بود.

تعداد زیادی از زنان و دختران جوان نیز در میان شهیدان وجود داشتند و چادرهای سیاهشان به خون پیکرشان آغشته بود.

17 شهریور و روز تجلی ایمان و اراده ملت و روز حماسه و فداکاری و روز افتخار اسلام و مسلمین شد و به صورت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب درآمد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید
☺ Admin ☺ بازدید : 324 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)


چه مژده ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی؟! چه بشارتی شیرین تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟! چه پیامی نیک تر از پیام زلال آب برای لبانی تشنه و خشکیده؟! چه نوایی برتر از بشارت «جاء الحق» و «زهق الباطل»؟! قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری ترین روز هستی ، بر صحیفه‏ی شب تار و طولانی ، مُهر پایان خواهد زد . 

فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به تمامی همشهریان و دوستان و بازدیدکنندگان عزیز تبریک عرض می نماییم 
☺ Admin ☺ بازدید : 323 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (2)


امام عصر (عج) پس از ظهور با گروه های مختلف رفتار خاص و مناسب با آنها را در پیش می گیرند، برخی از افراد و گروه ها با حضرت (ع) مخالفت کرده و برخی پیرو فرقه های باطل هستند. یکی از این افراد شیطان است. وهب بن جمیع می گوید: از حضرت صادق (ع) پرسیدم: اینکه خداوند به شیطان فرمود: «قالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنْظَرينَ * إِلى‏ يَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ» خداوند: فرمود: «به (شیطان) مهلت داده خواهد شد تا روز معلوم» این وقت معلوم چه زمانی خواهد بود؟  حضرت (ع) فرمودند: «آیا پنداشته ای این روز، روز قیامت است؟ خداوند تا روز قیام قائم ما به شیطان مهلت داده است. وقتی خداوند او را مبعوث می کند (و اجازه قیام می دهد) حضرت (ع) به مسجد کوفه می رود. در آن هنگام شیطان در حالی که با زانوان خود راه می رود، به آن جا می آید و می گوید: ای وای بر امروز من! حضرت مهدی (عج) پیشانی او را می گیرد و گردنش را می زند و آن هنگام روز وقت معلوم است که مهلت شیطان به پایان می رسد.» همچنین، منافقان از گروه های باطلی هستند که امام عصر (عج) در عصر ظهور با آنها مقابله می کنند. امام صادق (ع) می فرمایند: «چون حضرت قائم (عج) قیام کند، نیازی ندارد که از شما درخواست یاری کند و نسبت به بسیاری از شما منافقان حدّ خدا را جاری می کند.» امام حسین (ع) به فرزندشان امام سجاد (ع) می فرمایند: «سوگند به خدا که خون من از جوشش باز نمی ایستد تا اینکه خداوند، مهدی (ع) را برانگیزد. آن حضرت (ع) به انتقام خون من از منافقان فاسق و کافر، هفتاد هزار نفر را می کشد.» امام باقر (ع) می فرمایند: «چون حضرت قائم (عج) قیام کند... به کوفه می آید و در آن جا همه منافقان را (که به امامت حضرت (ع) عقیده ندارند) به قتل می رساند و کاخ های آنان را ویران می کند و با جنگجویان آنان می جنگد و آن قدر از آنان می کشد تا خداوند خشنود گردد.»
☺ Admin ☺ بازدید : 334 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)



 پسر فاطمه، نور هدی

سبزترین باغ بهار خدا

با تو دل از غصه رها می شود

پاکتر از آینه ها می شود

ای گل گلزار خدا، یا حسن عسکرى (ع)

آینه ی قبله نما یا حسن عسکرى (ع)

فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری به تمامی بازدیدکنندگان عزیز و همشهریان تبریک و تهنیت عرض می نماییم

☺ Admin ☺ بازدید : 313 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)


برخی از افراد به هنگام نماز مانند عاشقی که منتظر ملاقات با معبود است برای وصل شدن به چشمه‌سار زلال نماز لحظه‎شماری می‌کنند و مانند عاشقی که منتظر ملاقات با معشوق است در انتظار هنگامه اذان و نمازند و آن‌گاه که به نماز می‌ایستند از هم و غم دنیا فارغ‌اند و چنان غرق راز و نیاز با معبود می‌شوند که گویا هیچ کس جز او را نمی‌شناسند. این کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: عده‌ای از افراد یا اصولاً به نماز بی‌توجه‌اند و یا نماز را تا پایان وقتش به تأخیر می‌اندازند و اگر هم گاهی آن را در اول وقت برگزار می‌کنند لذت لازم را از آن نمی‌برند و تازه در پایان این فریضه مهم الهی متوجه می‌شوند که کاری که انجام داده‌اند نماز بوده است. وی گفت: کسانی‎ که نسبت به اهمیت نماز شناختی کافی دارند، مثلاً اطلاع دارند که اولین چیزی که در روز رستاخیز مورد بازرسی و محاسبه قرار می‌گیرد نماز است آن را ستون دین می‌دانند، برای نماز سرمایه‌گذاری می‌کنند و وقت بیشتری را صرف آن می‌کنند، در نتیجه حضور قلب بیشتری خواهند داشت. این کارشناسان مذهبی افزود: این‌که در برخی از آموزه‌های دینی سفارش شده است که آن هنگام که به نماز ایستادید، چنان نماز بخوانید که گویا آخرین نماز شماست و دیگر هرگز موفق به نماز نخواهید شد، اهمیت حضور قلب در نماز را می‌رساند. خدایی با استناد به بیانات عارف بزرگ، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، اظهار کرد: سبب حضور قلب، همت آدمی است، زیرا قلب تابع همت(توجه و اهتمام) است، اگر همت نماز باشد، قلب هم نزد نماز حاضر خواهد شد و اگر همتت در پی چیز دیگری باشد، قلبت هم از نماز غافل و نزد آن چیز خواهد بود، چون خداوند برای هیچ‌کس دوقلب قرار نداده است و برای احضار قلب در نماز جز این‌که همتت را متوجه نماز کنی، راه دیگری نیست. وی تصریح کرد: همان‌گونه که وقتی ویروس سرماخوردگی وارد بدن کسی می‌شود و او را بیمار می‌کند دیگر مزه خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها را درست درک نمی‌کند، فرد نمازگزار هم در طول روز و فرصت پیش از نماز اگر روحش به گناهی مانند نگاه آلوده به نامحرم، دروغ، غیبت و ... گرفتار شود دیگر شیرینی مناجات با پروردگار را در نماز احساس نمی‌کند. وی اضافه کرد: قرآن کریم در آیه 91 سوره مبارکه مائده «همانا شیطان می‏‌خواهد با شراب و قمار میان شما دشمنی و کینه ایجاد کند و شما را از یاد خدا و از نماز باز دارد پس آیا شما دست برمی‌‏دارید» راهبرد و شگرد شیطان برای دوری انسان از نماز را غوطه‌ور کردن او در گناه و معصیت معرفی می‌کند. خدایی خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های شیطان برای دوری آدمی از نماز آن است که او را در باتلاق کار حرام می‌اندازد و به ویروس گناه آلوده می‌کند، مثلاً به رابطه نامشروع به نامحرم وادار می‌کند که بر اثر آن شخص در نماز کسل و حواسش پرت می‌شود و بدین ترتیب وی از بسیاری از خوبی‌ها و برکات نماز و یاد خدا محروم می‌ماند. این کارشناس مسائل مذهبی گفت: تعیین مکانی مشخص از منزل یا محل کار به‌عنوان مصلی(نمازخانه)، موجب حضور قلب بیشتر یا شاید هم عامل راهیابی به اسرار و ملکوت نماز شود، بسیاری از افراد برایشان فرقی نمی‎کند که در چه محلی نماز بخوانند ولی در آموزه‌های دین ما توصیه شده که محلی را در خانه به‌عنوان نمازخانه معین کنیم. وی افزود: حسن اختصاص مکانی خاص در منزل یا محل کار برای اقامه نماز این است که در این محل کار دیگری انجام نمی‌شود در نتیجه خود این مکان محل نزول ملائک می‌شود و نوعی نورانیت، حضور قلب و معنویت را به نمازگزار القا می‌کند. وی اظهار کرد: در احادیث نیز توصیه شده است اگر حالت اضطراری و مشکلی پیش آمد برای اجابت دعا به مصلی خانگی پناهنده شوید و یا کسی را که در سکرات موت است به نمازخانه‌اش منتقل کنند تا جان دادن او تسهیل شود.

تعداد صفحات : 20

درباره ما
Profile Pic
به سایت روستای سقی به ادرس سقی نیوز دات ای ار خوش امدید این سایت به منظور ارائه اخبار روستای سقی و اطلاعیه هایی از هیئت انصارالمهدی در مشهد در حال فعالیت است امیدواریم در این لحظاتی ک با ماهمراه هستید بهترین لحظات رو داشته باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 1,160
  • بازدید کلی : 186,777